Nevyčkávejte! Strategie je dostupná
pouze pro 20 prodávajících měsíčně!
Tomáš Bartušek
marketing projektu
Božena P.
Před spoluprací měsíce neúspěšného prodeje. Následně prodáno během
14 dní.
prodej bytu
Ing. Petra Mašková
...Díky nim máme momentálně vše prodané a můžeme se věnovat novým výzvám.
marketing projektu
Vojtěch P.
prodej projektu
Za částku nižší než oběd v restauraci zjistíte:
jak si přesně určit, kdo je váš ideální kupec
– a proč většina bytů zapadá jen proto, že mluví ke všem a vlastně k nikomu
jak nastavit cenu tak, abyste neprodali pod cenou, ale zároveň se neocitli měsíce bez jediného zájemce
jak oslovit lidi, kteří váš byt ještě nehledají
– ale když ho uvidí, vědí, že ho chtějí
jak z prodeje vytěžit maximum – bez zbytečných slev, bez zmatku a bez stresu
a hlavně – jak mít celý proces pod kontrolou od prvního kontaktu až po schůzku, aniž byste museli doufat, že “to nějak dopadne”, nebo svěřili svůj cenný majetek náhodnému makléři
Dopis prodávajícím
Aktualizováno: 2. srpna 2025
„Milý prodávající,
pokud chcete prodat svou nemovitost rychleji, dráž a bez čekání na zázrak…
Pokud nechcete riskovat týdny nervů a stovky tisíc vyhozených do koše jen proto, že věříte tomu, že „to nějak dopadne“, nebo že se prý „prodá všechno“…
tak tohle bude nejdůležitější text, který si kdy přečtete.
Proč?
Protože jsem za posledních 12 měsíců pomohl prodat byty a domy za stovky milionů korun. Konkrétně více než 550.000.000 Kč
A ne – nebylo to díky štěstí, známým ani nekonečnému rozpočtu.
Bylo to díky jedné konkrétní strategii, která prodává i tam, kde běžné inzeráty selhávají.
Strategii, která dokáže oslovit kupujícího, který vás ještě nehledá – ale když uvidí vaši nemovitost, okamžitě ví, že ji chce.
Můj příběh
Pamatuju si, jako by to bylo včera.
Pár let zpátky jsem procházel městem, koukal kolem sebe na činžáky, novostavby, prázdné parcely, ruiny a zkoumal jsem internet a nabídky, kde developeři i jednotliví prodávající zbytečně přicházeli o statisíce i miliony.
Byty s výhledem a balkonem visely na portálech měsíce bez jediného zájemce.
Jednotky s úžasným potenciálem pro rekonstrukci najednou nikdo nechtěl.
Projekty, do kterých investovaly firmy roky práce, se prodávaly hluboko pod cenou – jen proto, že „nikdo nevolal“.
Všude se říkalo, že teď se neprodává, lepší je počkat nebo prodat pod cenou, že je zkrátka krize.
Já měl ale jinou zkušenost.
V době, kdy tohle kolovalo médii i internetem jsem pomohl v podstatě bez realitní zkušenosti prodat 32 bytových jednotek za 10 měsíců a zkrátka mi to celé přišlo zvláštní.
Jako by prodávajícím a majitelům něco unikalo.
A tak jsem se rozhodl, že to tak nenechám.
Ukončil jsem svou úspěšnou marketingovou agenturu, kde jsme se starali o klienty jako Magistrát hlavního města Prahy, Form Factory - největší síť fitness center v Česku, Levi’s jeans, Signal Festival, Greenpeace a mnoho dalších a všechno úsilí i finance jsem zaměřil na to, abychom prodávajícím a developerům pomohli tuhle situaci řešit.
Dnes vedu realitní a marketingový tým KURSA, který pomáhá majitelům nemovitostí prodávat v jakékoli době – a to i pro ty nejnáročnější nabídky.
Na rozdíl od běžných realitních kanceláří nečekáme, až se někdo ozve z realitních portálu.
Proaktivně oslovujeme lidi, zahříváme je v reálné zájemce o schůzky – a ty následně v kupující, kteří podepisují smlouvy.
Mimo to spravujeme databázi témeř 1.200 aktivních zájemců, kteří aktuálně hledají v nemovitost Praze a okolí, a to ani nemluvě o dalších lokalitách.
A to vše díky strategii, která za nás dělá 90 % práce.
Po roce a půl od ukončení marketingové agentury (ano, jak vidíte, není potřeba roky zkušeností), můžu prohlásit, že jsem udělal správný krok.
Tahle strategie funguje. Využilo ji už téměř třicet developerských projektů, desítky jednotlivých prodávajících a lidé, kteří nikdy předtím nic sami neprodávali.
Výsledek?
Jen za posledních 12 měsíců mi tahle strategie pomohla prodat nemovitosti v hodnotě přes 550 milionů Kč.
A dnes ji můžete mít v ruce i vy – zabalenou do jednoduchého návodu, který zvládnete použít sami.
Ale tady nejde o mě…
Jelikož jsem se dostal do situace, kdy mám více poptávek, než zvládnu zpracovávat, ale zároveň je mou vizí pomoct zlepšit stav na našem realitním trhu, rozhodl jsem se, že začnu stejnou strategii předávat i mimo naše služby.
A tak tuhle strategii už využily desítky majitelů, kteří prodávali svůj první byt, celoživotní majetek nebo dědictví.
Většina bez zkušeností, bez týmu lidí, bez profesionální techniky, bez velkého rozpočtu a bez realitky.
A když se drželi návodu, výsledky přišly.
Protože tahle strategie je postavená tak, aby ji zvládl každý, kdo má odhodlání a 295 korun.
Co ve strategii najdete?
Jak zjistit, kdo je váš ideální kupující – a proč většina inzerátů mluví k lidem, kteří nekoupí.
Jak nastavit cenu, aby vám nikdo nenutil slevu – ale zároveň jste nezůstali měsíce bez zájmu.
Jak udělat fotky a videa, které prodávají během 3 vteřin – i bez drahé techniky.
Jak oslovit lidi, kteří ještě nehledají – ale když uvidí vaši nabídku, chtějí ji. Tady se skrývá vaše zlatá cihla!
Jak mít celý proces pod kontrolou – a vše řídit od prvního kontaktu po podpis.
Proč jen 295 Kč? A proč ne zdarma?
Za vytvoření téhle strategie jsem zaplatil já.
Stála mě statisíce v rozpočtech, testech a práci mě a mého týmu. Takže ať bude stát 295 Kč, 2.000 Kč nebo 10.000 Kč (a to se může stát), hodnota výrazně převýší částku, kterou do ní investujete.
Podstatné ale je, že chci, aby se k ní mohli dostat všichni, a zároveň jen ti, kteří to myslí vážně.
Sami možná znáte to, že když si sami koupíte knížku v knihkupectví, pravděpodobnost, že ji přečtete je výrazně vyšší, než když vám náhodnou knížku koupí někdo z okolí a vy ji máte “zdarma“.
MÁTE DVĚ MOŽNOSTI
Zkusíte to postaru
Dáte inzerát na portál, budete čekat, smlouvat, doufat, že si toho někdo všimne, a nakonec možná prodáte pod cenou… nebo možná taky vůbec.
A nebo...
Vezmete do ruky strategii, která pomohla prodat nemovitosti za stovky milionů – i těm, kdo nikdy nic sami neprodávali. A získáte přesný návod, jak udělat prezentaci, reklamu i komunikaci tak, aby vám lidi sami říkali: “Tohle chci.”
Rozdíl mezi těmito dvěma možnostmi? Týdny nejistoty… nebo prodej s jasným plánem.
Klikněte níž a ušetřete týdny tápání a promrhané statisíce.
Nevyčkávejte! Strategie je dostupná
pouze pro 20 prodávajících měsíčně!
Tomáš Bartušek
marketing projektu
Božena P.
Před spoluprací měsíce neúspěšného prodeje. Následně prodáno během
14 dní.
prodej bytu
Ing. Petra Mašková
...Díky nim máme momentálně vše prodané a můžeme se věnovat novým výzvám.
marketing projektu
Vojtěch P.
prodej projektu
Naše služby
Prodej vaší nemovitosti
Společně najdeme vhodnou strategii a o zbytek se postaráme.
Kurz prodeje nemovitosti
Naučíme vás, jak prodat za více a rychleji než většina makléřů.
Prodej developerských projektů
Pomáháme developerům vyprodat i to, co stojí měsíce ladem.
Marketing developerských projektů
Vytváříme reálnou poptávku dřív, než se kopne do země.
Strategie, kterou makléři
nechtějí, abyste viděli...
...protože funguje líp než většina z nich.
Za vytvoření této strategie jsem zaplatil já. Stála statisíce v proinvestovaných rozpočtech, sofistikovaných testech i práci, a vy ji můžete získat za směšných 295 Kč jako sérii PDF návodů ke stažení… Ale jen pokud to s prodejem vaší nemovitosti myslíte vážně.
Pokud ano, stačí vyplnit váš e-mail a obratem vám ji pošlu.
A pozor – protože jde o návod, jak oslovit klienty ještě předtím, než je chytí
konkurence, strategii uvolňujeme jen pro 20 prodávajících měsíčně.
Vy máte otázky, my máme odpovědi
Nevyčkávejte! Strategie je dostupná
pouze pro 20 prodávajících měsíčně!


Mohlo by se hodit
©Copyright 2025