Bojíte se, že prodáte nemovitost pod cenou či že budete čekat měsíce?
Získejte tuto strategii hned teď
Za částku nižší než oběd v restauraci zjistíte:
Jak určit, kdo je ideální kupec, a proč
většina bytů nikoho nezajímá
Jak si nastavit cenu tak, aby byla atraktivní, ale ne podhodnocená
Jak fotit a natáčet tak, aby si Vaši nemovitost lidé zapamatovali za 3 vteřiny (i s mobilem)
Jak vytěžit z prodeje maximum bez slev,
zmatku a zbytečného stresu
A hlavně jak mít proces pod kontrolou bez spoléhání na náhodu či riskování s neznámým makléřem.
Dopis prodávajícím
Aktualizováno: 2. srpna 2025
Můj příběh
Pamatuju si, jako by to bylo včera.
Pár let zpátky jsem procházel městem, koukal kolem sebe na činžáky, novostavby, prázdné parcely, ruiny a zkoumal jsem internet a nabídky, kde developeři i jednotliví prodávající zbytečně přicházeli o statisíce i miliony.
Byty s výhledem a balkonem visely na portálech měsíce bez jediného zájemce.
Jednotky s úžasným potenciálem pro rekonstrukci najednou nikdo nechtěl.
Projekty, do kterých investovaly firmy roky práce, se prodávaly hluboko pod cenou – jen proto, že „nikdo nevolal“.
Všude se říkalo, že teď se neprodává, lepší je počkat nebo prodat pod cenou, že je zkrátka krize.
Já měl ale jinou zkušenost.
V době, kdy tohle kolovalo médii i internetem jsem pomohl v podstatě bez realitní zkušenosti prodat 32 bytových jednotek za 10 měsíců a zkrátka mi to celé přišlo zvláštní.
Jako by prodávajícím a majitelům něco unikalo.
A tak jsem se rozhodl, že to tak nenechám.
Ukončil jsem svou úspěšnou marketingovou agenturu, kde jsme se starali o klienty jako Magistrát hlavního města Prahy, Form Factory - největší síť fitness center v Česku, Levi’s jeans, Signal Festival, Greenpeace a mnoho dalších a všechno úsilí i finance jsem zaměřil na to, abychom prodávajícím a developerům pomohli tuhle situaci řešit.
Dnes vedu realitní a marketingový tým Kursa, který pomáhá majitelům nemovitostí prodávat v jakékoli době – a to i pro ty nejnáročnější nabídky.
Na rozdíl od běžných realitních kanceláří nečekáme, až se někdo ozve z realitních portálu.
Proaktivně oslovujeme lidi, zahříváme je v reálné zájemce o schůzky – a ty následně v kupující, kteří podepisují smlouvy.
Mimo to spravujeme databázi témeř 1.200 aktivních zájemců, kteří aktuálně hledají v nemovitost Praze a okolí, a to ani nemluvě o dalších lokalitách.
A to vše díky strategii, která za nás dělá 90 % práce.
Po roce a půl od ukončení marketingové agentury (ano, jak vidíte, není potřeba roky zkušeností), můžu prohlásit, že jsem udělal správný krok.
Tahle strategie funguje. Využilo ji už téměř třicet developerských projektů, desítky jednotlivých prodávajících a lidé, kteří nikdy předtím nic sami neprodávali.
Výsledek?
Jen za posledních 12 měsíců mi tahle strategie pomohla prodat nemovitosti v hodnotě přes 550 milionů Kč.
A dnes ji můžete mít v ruce i Vy – zabalenou do jednoduchého návodu, který zvládnete použít sami.
Ale tady nejde o mě…
Jelikož jsem se dostal do situace, kdy mám více poptávek, než zvládnu zpracovávat, ale zároveň je mou vizí pomoct zlepšit stav na našem realitním trhu, rozhodl jsem se, že začnu stejnou strategii předávat i mimo naše služby.
A tak tuhle strategii už využily desítky majitelů, kteří prodávali svůj první byt, celoživotní majetek nebo dědictví.
Většina bez zkušeností, bez týmu lidí, bez profesionální techniky, bez velkého rozpočtu a bez realitky.
A když se drželi návodu, výsledky přišly.
Protože tahle strategie je postavená tak, aby ji zvládl každý, kdo má odhodlání a 295 korun.
Co ve strategii najdete?
Jak zjistit, kdo je váš ideální kupující – a proč většina inzerátů mluví k lidem, kteří nekoupí.
Jak nastavit cenu, aby vám nikdo nenutil slevu – ale zároveň jste nezůstali měsíce bez zájmu.
Jak udělat fotky a videa, které prodávají během 3 vteřin – i bez drahé techniky.
Jak oslovit lidi, kteří ještě nehledají – ale když uvidí vaši nabídku, chtějí ji. Tady se skrývá vaše zlatá cihla!
Jak mít celý proces pod kontrolou – a vše řídit od prvního kontaktu po podpis.
Proč jen 295 Kč? A proč ne zdarma?
Za vytvoření téhle strategie jsem zaplatil já.
Stála mě statisíce v rozpočtech, testech a práci mě a mého týmu. Takže ať bude stát 295 Kč, 2.000 Kč nebo 10.000 Kč (a to se může stát), hodnota výrazně převýší částku, kterou do ní investujete.
Podstatné ale je, že chci, aby se k ní mohli dostat všichni,
a zároveň jen ti, kteří to myslí vážně.
Sami možná znáte to, že když si sami koupíte knížku v knihkupectví, pravděpodobnost, že ji přečtete je výrazně vyšší, než když vám náhodnou knížku koupí někdo z okolí a vy ji máte “zdarma“.
Teď ale…
MÁTE DVĚ MOŽNOSTI
Zkusíte to postaru
Dáte inzerát na portál, budete čekat, smlouvat, doufat, že si toho někdo všimne, a nakonec možná prodáte pod cenou… nebo možná taky vůbec.
A nebo...
Vezmete do ruky strategii, která pomohla prodat nemovitosti za stovky milionů – i těm, kdo nikdy nic sami neprodávali. A získáte přesný návod, jak udělat prezentaci, reklamu i komunikaci tak, aby vám lidi sami říkali: “Tohle chci.”
Rozdíl mezi těmito dvěma možnostmi? Týdny nejistoty… nebo prodej s jasným plánem.
Klikněte níž a ušetřete týdny tápání a promrhané statisíce.
Strategie na Vás už čeká připravená
Tomáš B.
marketing projektu
Božena P.
Před spoluprací měsíce neúspěšného prodeje. Následně prodáno během
14 dní.
prodej bytu
Ing. Petra M.
...Díky nim máme momentálně vše prodané a můžeme se věnovat novým výzvám.
marketing projektu
Vojtěch P.
prodej projektu
Strategie, kterou makléři nesnášejí…
protože jim bere kšeft a vrací kontrolu do vašich rukou!
Vy máte otázky, my máme odpovědi
Získejte tuto strategii hned teď


Kontakt
info@stanislavkursa.cz
+420 607 118 485
Mohlo by se hodit
©Copyright 2025




















