V této případové studii získáte konkrétní čísla, výsledky, ukázky, šablony i návody. Čtěte až do konce!
Stagnující prodej developerského projektu?
Jde to řešit, chce to ale jednat.
Stanislav Kursa & Perninský dvůr
Kdo jsme?
Náš Realitní & Marketingový tým Kursa pod taktovkou marketingového stratéga Stanislava Kursy pomáhá developerským společnostem generovat kontakty na potenciální zákazníky v jakékoliv době a to i pro komplikované nabídky. Narozdíl od realitní kanceláře nečekáme na zázračně přicházející poptávky skrze realitní portály, ale proaktivně ohříváme potenciální zákazníky až v zájemce o schůzky a následně v platící kupující.
Naši práci využilo či využívá téměř dvacet developerských společností, jedná se o naše výhradní zaměření a pokud Vás zajímá, co z praxe víme, rádi přiblížíme celý proces níže.
Náš Realitní & Marketingový tým Kursa pod taktovkou marketingového stratéga Stanislava Kursy pomáhá developerským společnostem generovat kontakty na potenciální zákazníky
v jakékoliv době a to i pro komplikované nabídky. Narozdíl od realitní kanceláře nečekáme na zázračně přicházející poptávky skrze realitní portály, ale proaktivně ohříváme potenciální zákazníky až v zájemce o schůzky
a následně v platící kupující.
Naši práci využilo či využívá téměř dvacet developerských společností, jedná se o naše výhradní zaměření a pokud Vás zajímá, co z praxe víme, rádi přiblížíme celý proces níže.
Náš Realitní & Marketingový tým Kursa pod taktovkou marketingového stratéga Stanislava Kursy pomáhá developerským společnostem generovat kontakty na potenciální zákazníky v jakékoliv době
a to i pro komplikované nabídky. Narozdíl od realitní kanceláře nečekáme na zázračně přicházející poptávky skrze realitní portály, ale proaktivně ohříváme potenciální zákazníky až v zájemce o schůzky a následně v platící kupující.
Naši práci využilo či využívá téměř dvacet developerských společností, jedná se o naše výhradní zaměření a pokud Vás zajímá, co z praxe víme, rádi přiblížíme celý proces níže.
Stav před počátkem naší spolupráce 👀
Celkem 18 bytových jednotek
Před počátkem spolupráce prodány 2 jednotky
Žádný prodej téměř 6 měsícůTisíce návštěvníků na webových stránkách, žádné poptávky
Desítky tisíc investovaných do online reklamy na Google, bez výsledku, bez zpětné vazby
Celkem 18 bytových jednotek
Před počátkem spolupráce prodány
2 jednotkyŽádný prodej téměř 6 měsícůTisíce návštěvníků na webových stránkách,
žádné poptávkyDesítky tisíc investovaných do online reklamy na Google, bez výsledku, bez zpětné vazby






Výzva?
Překonat nedostatek zpětné vazby od potenciálních zákazníků
Zjistit příčinu absence poptávek
Jednotky 2+KK od 5,9 mil. Kč, 3+KK od 8,6 mil. Kč
V blízkosti konkurenční projekt s cenami o až 20 % nižšími
Krušné hory nejsou tak známé, pro investiční apartmány často lákavější Šumava či Krkonoše
Z důvodu bankovního úvěru potřeba naplnit předprodeje minimálně dalších dvou bytů nejpozději do prosince 2024, tedy do půl roku
Překonat nedostatek zpětné vazby od potenciálních zákazníků
Zjistit příčinu absence poptávek
Jednotky 2+KK od 5,9 mil. Kč, 3+KK
od 8,6 mil. KčV blízkosti konkurenční projekt s cenami
o až 20 % nižšímiKrušné hory nejsou tak známé, pro investiční apartmány často lákavější Šumava či Krkonoše
Z důvodu bankovního úvěru potřeba naplnit předprodeje minimálně dalších dvou bytů nejpozději do prosince 2024, tedy do půl roku
Proces
Byty v Praze, projekty v okresních městech, rodinné domy, horské apartmány. Vše má svá specifika,
vše má své výhody i nevýhody a dnes už se vším možným ze segmentu realitního developmentu máme zkušenost. Projekt Perninský dvůr byl však k začátku června 2024 naším prvním projektem v segmentu horských apartmánů a rekreačních nemovitostí, což pro nás byla nová výzva. Těch se ale nebojíme.
Spolupráci předcházelo nejen rozsáhlé partnerství se společností Jakeš Development, o kterém si můžete více přečíst zde, ale i další spolupráce s několika developery. Díky tomu jsme věděli, že i v této výzvě bude aplikovatelné následující…
Máme-li nabídku, po které se neženou davy, nemůžeme jen čekat, jako to dělá řada realitních kanceláří
i online marketérů. Nemůžeme čekat, až potenciální zákazníci prokliknou naši reklamu, prohlédnou si web nebo Sreality, vše si promyslí a třeba jednou vyplní webový formulář. Ne… Pravděpodobně je zde nějaký důvod, proč ještě není naplněn cíl prodeje a my jej musíme zjistit tím způsobem, že získáme maximum zpětné vazby a s ní dále pracujeme.
K tomu používáme takzvané nativní formuláře na Facebooku a Instagramu, které skvěle fungují díky jejich rychlému a přívětivému rozhraní. Člověk projíždějící sociální sítě na toaletě, v MHD, o reklamní pauze u televize a podobně naši reklamu totiž možná otevře, ale pokud bychom ho směrovali na web, delší zjišťování informací spíše odloží, pak na něj zapomene a k formuláři se ani nedostane. My tedy nemáme nic. Nemáme kontakt, nemáme zpětnou vazbu, nemáme potenciální schůzky. Naopak pokud prvně v rychlém formuláři na Facebooku a Instagramu získáme kontakt výměnou za konkrétní informace a ceník projektu, v ten moment máme výrazně více obchodních příležitostí.
Jak si takovou základní Facebook a Instagram kampaň na rychlé formuláře nastavit najdete zde.
Vypadá to například takto:
Byty v Praze, projekty v okresních městech, rodinné domy, horské apartmány. Vše má svá specifika,
vše má své výhody i nevýhody a dnes už se vším možným ze segmentu realitního developmentu máme zkušenost. Projekt Perninský dvůr byl však k začátku června 2024 naším prvním projektem v segmentu horských apartmánů a rekreačních nemovitostí, což pro nás byla nová výzva. Těch se ale nebojíme.
Spolupráci předcházelo nejen rozsáhlé partnerství se společností Jakeš Development, o kterém si můžete více přečíst zde, ale i další spolupráce s několika developery. Díky tomu jsme věděli, že i v této výzvě bude aplikovatelné následující…
Máme-li nabídku, po které se neženou davy, nemůžeme jen čekat, jako to dělá řada realitních kanceláří
i online marketérů. Nemůžeme čekat, až potenciální zákazníci prokliknou naši reklamu, prohlédnou si web nebo Sreality, vše si promyslí a třeba jednou vyplní webový formulář. Ne… Pravděpodobně je zde nějaký důvod, proč ještě není naplněn cíl prodeje a my jej musíme zjistit tím způsobem, že získáme maximum zpětné vazby a s ní dále pracujeme.
K tomu používáme takzvané nativní formuláře na Facebooku a Instagramu, které skvěle fungují díky jejich rychlému a přívětivému rozhraní. Člověk projíždějící sociální sítě na toaletě, v MHD, o reklamní pauze u televize
a podobně naši reklamu totiž možná otevře,
ale pokud bychom ho směrovali na web, delší zjišťování informací spíše odloží, pak na něj zapomene a k formuláři se ani nedostane. My tedy nemáme nic. Nemáme kontakt, nemáme zpětnou vazbu, nemáme potenciální schůzky. Naopak pokud prvně v rychlém formuláři na Facebooku a Instagramu získáme kontakt výměnou za konkrétní informace a ceník projektu, v ten moment máme výrazně více obchodních příležitostí.
Jak si takovou základní Facebook a Instagram kampaň na rychlé formuláře nastavit najdete zde.
Vypadá to například takto:
Byty v Praze, projekty v okresních městech, rodinné domy, horské apartmány. Vše má svá specifika,
vše má své výhody i nevýhody a dnes už se vším možným ze segmentu realitního developmentu máme zkušenost. Projekt Perninský dvůr byl však k začátku června 2024 naším prvním projektem
v segmentu horských apartmánů a rekreačních nemovitostí, což pro nás byla nová výzva. Těch se
ale nebojíme.
Spolupráci předcházelo nejen rozsáhlé partnerství se společností Jakeš Development, o kterém si můžete více přečíst zde, ale i další spolupráce s několika developery. Díky tomu jsme věděli, že i v této výzvě bude aplikovatelné následující…
Máme-li nabídku, po které se neženou davy, nemůžeme jen čekat, jako to dělá řada realitních kanceláří
i online marketérů. Nemůžeme čekat, až potenciální zákazníci prokliknou naši reklamu, prohlédnou si web nebo Sreality, vše si promyslí a třeba jednou vyplní webový formulář. Ne… Pravděpodobně je zde nějaký důvod, proč ještě není naplněn cíl prodeje a my jej musíme zjistit tím způsobem, že získáme maximum zpětné vazby a s ní dále pracujeme.
K tomu používáme takzvané nativní formuláře na Facebooku a Instagramu, které skvěle fungují díky jejich rychlému a přívětivému rozhraní. Člověk projíždějící sociální sítě na toaletě, v MHD, o reklamní pauze u televize a podobně naši reklamu totiž možná otevře, ale pokud bychom ho směrovali na web, delší zjišťování informací spíše odloží, pak na něj zapomene a k formuláři se ani nedostane. My tedy nemáme nic. Nemáme kontakt, nemáme zpětnou vazbu, nemáme potenciální schůzky. Naopak pokud prvně v rychlém formuláři na Facebooku a Instagramu získáme kontakt výměnou za konkrétní informace a ceník projektu, v ten moment máme výrazně více obchodních příležitostí.
Jak si takovou základní Facebook a Instagram kampaň na rychlé formuláře nastavit najdete zde.
Vypadá to například takto:













Abychom zmíněného získávání kontaktů dosáhli, do samotného formuláře směrujeme z reklamy, která staví na principu sociálních sítí.
Sociální sítě jsou SOCIÁLNÍ proto, že tam lidé chodí kvůli lidem, ne kvůli logům, značkám a vizualizacím.
Proto naše reklamy nevypadají jako drtivá většina reklam na trhu developmentu takto:
Abychom zmíněného získávání kontaktů dosáhli, do samotného formuláře směrujeme
z reklamy, která staví na principu sociálních sítí.
Sociální sítě jsou SOCIÁLNÍ proto, že tam lidé chodí kvůli lidem, ne kvůli logům, značkám
a vizualizacím.
Proto naše reklamy nevypadají jako drtivá většina reklam na trhu developmentu takto:









Ale staví na lidskosti autenticitě a návrhu řešení problému pro daného potenciálního zákazníka. Konkrétně si to ukážeme o pár odstavců níže.
Zpět ale k Perninskému dvoru. Klient dosavadně využíval pouze vyhledávací reklamy na Google, které jsou skvělé v momentě, kdy se bavíme o projektu s velkou poptávkou a lidmi jej hledajícími, pokud se ale jedná
o nabídku ne příliš atraktivní, pokulhávají a jsou vhodné spíše jako berlička. V počátku června 2024 jsme proto spustili první reklamy využívající výše zmíněné metody, přičemž tyto reklamy byly zaměřené z části na investiční využití, ale hlavně na vlastní rekreaci v kombinaci s pronájmem.
Tyto reklamy za první měsíc a půl vygenerovaly přes 68 kontaktů,
celkem za investici 39 089,52 Kč a ty nejúspěšnější si můžete prohlédnout zde:
Ale staví na lidskosti autenticitě a návrhu řešení problému pro daného potenciálního zákazníka. Konkrétně si to ukážeme o pár odstavců níže.
Zpět ale k Perninskému dvoru. Klient dosavadně využíval pouze vyhledávací reklamy na Google, které jsou skvělé v momentě, kdy se bavíme
o projektu s velkou poptávkou a lidmi jej hledajícími, pokud se ale jedná
o nabídku ne příliš atraktivní, pokulhávají a jsou vhodné spíše jako berlička. V počátku června 2024 jsme proto spustili první reklamy využívající výše zmíněné metody, přičemž tyto reklamy byly zaměřené z části na investiční využití, ale hlavně na vlastní rekreaci
v kombinaci s pronájmem.
Tyto reklamy za první měsíc a půl vygenerovaly přes 68 kontaktů,
celkem za investici 39 089,52 Kč a ty nejúspěšnější si můžete prohlédnout zde:



Veškeré kreativy jsme otestovali v kampaních jak ve variantě s ženským charakterem, tak i mužským, přičemž ze zkušenosti víme, že u každého klienta může zafungovat něco mírně jiného. Je proto benefitem více možností “aktéra“, v tomto případě však zvítězila žena, tedy sama jednatelka společnosti a kreativy
s mužem měly pouze 2 výsledky.
Reklam pro každou kampaň doporučujeme vytvořit alespoň 4-5 a otestovat různé zaměření i prezentované benefity.
Veškeré kreativy jsme otestovali v kampaních jak ve variantě s ženským charakterem, tak
i mužským, přičemž ze zkušenosti víme, že u každého klienta může zafungovat něco mírně jiného. Je proto benefitem více možností “aktéra“, v tomto případě však zvítězila žena, tedy sama jednatelka společnosti a kreativy
s mužem měly pouze 2 výsledky.
Reklam pro každou kampaň doporučujeme vytvořit alespoň 4-5 a otestovat různé zaměření i prezentované benefity.
Veškeré kreativy jsme otestovali v kampaních jak ve variantě s ženským charakterem, tak i mužským, přičemž ze zkušenosti víme, že u každého klienta může zafungovat něco mírně jiného. Je proto benefitem více možností “aktéra“, v tomto případě však zvítězila žena, tedy sama jednatelka společnosti a kreativy
s mužem měly pouze 2 výsledky.
Reklam pro každou kampaň doporučujeme vytvořit alespoň 4-5 a otestovat různé zaměření
i prezentované benefity.



Cena za získaný kontakt v úvodní fázi se pohybovala v průměru okolo 590 Kč, což je pro nové projekty developerů bez vybudovaného jména poměrně standardní částka. V polovině července se však cena zvýšila až na 820 Kč a přišel čas se vydat na cestu do Perninku.
Klient nás provedl velkou částí obce, my nacítili krásu Krušných hor a natočili podklady přímo z lokality. Červencové kreativy byly zaměřeny primárně na investory a potenciální výnos 8 % p. a., současně jsme se ale také zaměřili u čtyř z celkových devíti na vlastní rekreaci a dvě reklamy z těchto čtyř pak byly do nového kabátu oblečené nejúspěšnější reklamy z předchozího období.
Mezi nejúspěšnější patřily tyto:
Cena za získaný kontakt v úvodní fázi se pohybovala v průměru okolo 590 Kč, což je pro nové projekty developerů bez vybudovaného jména poměrně standardní částka. V polovině července se však cena zvýšila až na 820 Kč a přišel čas se vydat na cestu do Perninku.
Klient nás provedl velkou částí obce, my nacítili krásu Krušných hor a natočili podklady přímo z lokality. Červencové kreativy byly zaměřeny primárně na investory a potenciální výnos 8 % p. a., současně jsme se ale také zaměřili u čtyř
z celkových devíti na vlastní rekreaci a dvě reklamy z těchto čtyř pak byly do nového kabátu oblečené nejúspěšnější reklamy
z předchozího období.
Mezi nejúspěšnější patřily tyto:



S novými kreativami se nám průměrnou cenu za získaný kontakt povedlo stáhnout zpět na průměrných 620 Kč, kreativy se však v záři reflektorů ohřály sotva 10 dní. V průběhu června a července proběhlo 5 schůzek ze získaných kontaktů, investice do reklamních rozpočtů dosáhla celkem 63.000 Kč, nebyly ale jisté žádné prodeje. Nově přicházející potenciální zákazníci postupně více a více opakovali prosbu o kontaktování po dovolené či v následujících týdnech, a tak se klient rozhodl kampaň 24. 7. 2024 pozastavit.
Proč pozastavit a ne ukončit? Ač se dosavadní výsledky mohly zdát ne příliš optimistické, ze získaných kontaktů se rýsovaly lepší zítřky. O nich si ale ještě povíme dále.
Zde je potřeba vložit další doporučení.
Reklamy nikdy nejsou samospásné a rozhodně nejsou instantní. Vždy je vhodné aktivity tvořit jako celek, projekt podporovat na sociálních sítích, v médiích, offline marketingem i komunikací s investory, kteří by mohli mít zájem o více jednotek.
A zkrátka mít trpělivost, vyplatí se.
S novými kreativami se nám průměrnou cenu
za získaný kontakt povedlo stáhnout zpět na průměrných 620 Kč, kreativy se však v záři reflektorů ohřály sotva 10 dní. V průběhu června a července proběhlo 5 schůzek ze získaných kontaktů, investice do reklamních rozpočtů dosáhla celkem 63.000 Kč, nebyly
ale jisté žádné prodeje. Nově přicházející potenciální zákazníci postupně více a více opakovali prosbu o kontaktování po dovolené
či v následujících týdnech, a tak se klient rozhodl kampaň 24. 7. 2024 pozastavit.
Proč pozastavit a ne ukončit? Ač se dosavadní výsledky mohly zdát ne příliš optimistické, ze získaných kontaktů se rýsovaly lepší zítřky.
O nich si ale ještě povíme dále.
Zde je potřeba vložit další doporučení.
Reklamy nikdy nejsou samospásné a rozhodně nejsou instantní. Vždy je vhodné aktivity tvořit jako celek, projekt podporovat na sociálních sítích, v médiích, offline marketingem i komunikací s investory, kteří by mohli mít zájem o více jednotek.
A zkrátka mít trpělivost, vyplatí se.
S novými kreativami se nám průměrnou cenu za získaný kontakt povedlo stáhnout zpět na průměrných 620 Kč, kreativy se však v záři reflektorů ohřály sotva 10 dní. V průběhu června a července proběhlo
5 schůzek ze získaných kontaktů, investice do reklamních rozpočtů dosáhla celkem 63.000 Kč, nebyly ale jisté žádné prodeje. Nově přicházející potenciální zákazníci postupně více a více opakovali prosbu
o kontaktování po dovolené či v následujících týdnech, a tak se klient rozhodl kampaň 24. 7. 2024 pozastavit.
Proč pozastavit a ne ukončit? Ač se dosavadní výsledky mohly zdát ne příliš optimistické, ze získaných kontaktů se rýsovaly lepší zítřky. O nich si ale ještě povíme dále.
Zde je potřeba vložit další doporučení.
Reklamy nikdy nejsou samospásné a rozhodně nejsou instantní. Vždy je vhodné aktivity tvořit jako celek, projekt podporovat na sociálních sítích, v médiích, offline marketingem i komunikací s investory, kteří by mohli mít zájem o více jednotek.
A zkrátka mít trpělivost, vyplatí se.
Srpen jsme věnovali dalším přípravám na podzimní sezónu a 2. 9., tedy k prvnímu pracovnímu dni září, jsme kampaně znovu spustili. Hezké počasí ještě přálo reklamním podkladům z července, my jsme ale nezaháleli a pustili se do příprav dalších kreativ.
Z telefonických reakcí potenciálních zákazníků bylo jasné, že apartmány budou lákavé primárně pro investiční účely s možností občasné rekreace, a tak jsme tyto kreativy zaměřili již čistě investičně. Stavba tehdy sahala teprve do úrovně prvního nadzemního podlaží, což z naší zkušenosti pro potenciální zákazníky není ještě moc lákavé, proto jsme zrealizovali natáčení ve více “investičně působícím“ prostředí jedné z pražských kancelářských budov.
Natáčení bylo poměrně nezvyklé, ceny za vygenerované kontakty výrazně nadprůměrné, okolo 1.200 Kč, nicméně relevance kontaktů se razantně zvedla. Našli jsme formát, kdy prodejce nebyl zahlcen kontakty
a jejich správou a relevance byla vysoká. A tak jsme pokračovali. Schůzky probíhaly, rozehrály se karty klientských změn, něco se posouvalo, něco jiného zase stálo. V mezičase se klient rozhodl výrazně snížit ceny, o zhruba 15 %, čímž se apartmány konkurenčně téměř vyrovnaly alternativám v lokalitě a vše se začalo nabalovat.
Cena nemovitosti stále hraje zásadní roli, o čemž se můžete přesvědčit i v další případové studii.
Srpen jsme věnovali dalším přípravám na podzimní sezónu a 2. 9., tedy k prvnímu pracovnímu dni září, jsme kampaně znovu spustili. Hezké počasí ještě přálo reklamním podkladům z července, my jsme ale nezaháleli
a pustili se do příprav dalších kreativ.
Z telefonických reakcí potenciálních zákazníků bylo jasné, že apartmány budou lákavé primárně pro investiční účely s možností občasné rekreace, a tak jsme tyto kreativy zaměřili již čistě investičně. Stavba tehdy sahala teprve do úrovně prvního nadzemního podlaží, což z naší zkušenosti pro potenciální zákazníky není ještě moc lákavé, proto jsme zrealizovali natáčení ve více “investičně působícím“ prostředí jedné z pražských kancelářských budov.
Natáčení bylo poměrně nezvyklé, ceny za vygenerované kontakty výrazně nadprůměrné, okolo 1.200 Kč, nicméně relevance kontaktů se razantně zvedla. Našli jsme formát, kdy prodejce nebyl zahlcen kontakty
a jejich správou a relevance byla vysoká. A tak jsme pokračovali. Schůzky probíhaly, rozehrály se karty klientských změn, něco se posouvalo, něco jiného zase stálo. V mezičase se klient rozhodl výrazně snížit ceny, o zhruba 15 %, čímž se apartmány konkurenčně téměř vyrovnaly alternativám v lokalitě a vše se začalo nabalovat.
Cena nemovitosti stále hraje zásadní roli, o čemž se můžete přesvědčit i v další případové studii.
Srpen jsme věnovali dalším přípravám na podzimní sezónu a 2. 9., tedy k prvnímu pracovnímu dni září, jsme kampaně znovu spustili. Hezké počasí ještě přálo reklamním podkladům z července, my jsme ale nezaháleli a pustili se do příprav dalších kreativ.
Z telefonických reakcí potenciálních zákazníků bylo jasné, že apartmány budou lákavé primárně pro investiční účely s možností občasné rekreace, a tak jsme tyto kreativy zaměřili již čistě investičně. Stavba tehdy sahala teprve do úrovně prvního nadzemního podlaží, což z naší zkušenosti pro potenciální zákazníky není ještě moc lákavé, proto jsme zrealizovali natáčení ve více “investičně působícím“ prostředí jedné z pražských kancelářských budov.
Natáčení bylo poměrně nezvyklé, ceny za vygenerované kontakty výrazně nadprůměrné, okolo 1.200 Kč, nicméně relevance kontaktů se razantně zvedla. Našli jsme formát, kdy prodejce nebyl zahlcen kontakty
a jejich správou a relevance byla vysoká. A tak jsme pokračovali. Schůzky probíhaly, rozehrály se karty klientských změn, něco se posouvalo, něco jiného zase stálo. V mezičase se klient rozhodl výrazně snížit ceny, o zhruba 15 %, čímž se apartmány konkurenčně téměř vyrovnaly alternativám v lokalitě
a vše se začalo nabalovat.
Cena nemovitosti stále hraje zásadní roli, o čemž se můžete přesvědčit i v další případové studii.
Pravidelně 2x týdně jsme kampaně optimalizovali, testovali ředění kreativ staršími reklamami z předchozích období, s klientem si dávali pravidelně vědět zpětnou vazbu a připravovali se na zimu, jedno z nejdůležitějších období pro horské apartmány, a nakonec i finální natáčení. Od natáčení v září uběhly dva měsíce a my jsme na konci listopadu opět vyrazili do Perninku. Ukázali jsme si stav budovy, kterou již čekalo zastřešení, dali si kávu a natáčení jsme tentokráte realizovali v apartmánech partnerské firmy klienta, které se poměrně podobaly budoucím, apartmánům Perninského dvoru.Toto bych obecně aktuálně doporučil
z lokací pro natáčení, napříč klienty, nejvíce. Můžeme-li ukázat potenciálním zákazníkům, jak bude přibližně vypadat to, co si mohou pořídit, podporuje to jejich jistotu, že nekupují zajíce v pytli. Proto vzorové jednotky, předchozí projetky, showroomy, kanceláře s obdobným vizuálem či i klidně Airbnb jsou aktuálně preferovanou volbou číslo 1 z hlediska lokací.
Po třech proběhlých natáčeních klientka vše odprezentovala jako po másle a za hodinu a půl jsme měli natočeno 9 nových reklamních videí. Po předchozí komunikaci jsme se s klientem domluvili, že tato videa a související grafické bannery budou zaměřené primárně opět investičně. S klientem jsme totiž v průběhu času také aktivně ladili a zjišťovali, jaké benefity můžeme nabídnout k řešení výzev potenciálních investorů a k zatraktivnění nabídky, proto tématem těchto kreativ byla mimo jiné možnost zajištění kompletní správy krátkodobých pronájmů, vybavení apartmánu na klíč bez dojíždění a samotné propočty odhadovaného výnosu. To bylo velké poučení… Neprodávejme lidem jen čtyři stěny nebo investiční příležitost, prodávejme jim řešení jejich problému, cestu k jejich cílům, benefity, které jsou pro ostatní “moc složité“. Podle toho tvořme nabídku. Skvělou inspirací pro takové přemýšlení je například tato přednáška.
Ze vzniklých kreativ každopádně byly nejúspěšnější dle počtu kontaktů tyto:
Pravidelně 2x týdně jsme kampaně optimalizovali, testovali ředění kreativ staršími reklamami z předchozích období, s klientem si dávali pravidelně vědět zpětnou vazbu
a připravovali se na zimu, jedno z nejdůležitějších období pro horské apartmány,
a nakonec i finální natáčení. Od natáčení v září uběhly dva měsíce a my jsme na konci listopadu opět vyrazili do Perninku. Ukázali jsme si stav budovy, kterou již čekalo zastřešení, dali si kávu a natáčení jsme tentokráte realizovali v apartmánech partnerské firmy klienta, které se poměrně podobaly budoucím, apartmánům Perninského dvoru.Toto bych obecně aktuálně doporučil
z lokací pro natáčení, napříč klienty, nejvíce. Můžeme-li ukázat potenciálním zákazníkům, jak bude přibližně vypadat to, co si mohou pořídit, podporuje to jejich jistotu, že nekupují zajíce v pytli. Proto vzorové jednotky, předchozí projetky, showroomy, kanceláře s obdobným vizuálem či
i klidně Airbnb jsou aktuálně preferovanou volbou číslo 1 z hlediska lokací.
Po třech proběhlých natáčeních klientka vše odprezentovala jako po másle a za hodinu a půl jsme měli natočeno 9 nových reklamních videí. Po předchozí komunikaci jsme se s klientem domluvili, že tato videa a související grafické bannery budou zaměřené primárně opět investičně. S klientem jsme totiž v průběhu času také aktivně ladili a zjišťovali, jaké benefity můžeme nabídnout k řešení výzev potenciálních investorů a k zatraktivnění nabídky, proto tématem těchto kreativ byla mimo jiné možnost zajištění kompletní správy krátkodobých pronájmů, vybavení apartmánu na klíč bez dojíždění a samotné propočty odhadovaného výnosu. To bylo velké poučení… Neprodávejme lidem jen čtyři stěny nebo investiční příležitost, prodávejme jim řešení jejich problému, cestu k jejich cílům, benefity, které jsou pro ostatní “moc složité“. Podle toho tvořme nabídku. Skvělou inspirací pro takové přemýšlení je například tato přednáška.
Ze vzniklých kreativ každopádně byly nejúspěšnější dle počtu kontaktů tyto:
Pravidelně 2x týdně jsme kampaně optimalizovali, testovali ředění kreativ staršími reklamami z předchozích období, s klientem si dávali pravidelně vědět zpětnou vazbu a připravovali se na zimu, jedno z nejdůležitějších období pro horské apartmány, a nakonec i finální natáčení. Od natáčení v září uběhly dva měsíce a my jsme na konci listopadu opět vyrazili do Perninku. Ukázali jsme si stav budovy, kterou již čekalo zastřešení, dali si kávu a natáčení jsme tentokráte realizovali v apartmánech partnerské firmy klienta, které se poměrně podobaly budoucím, apartmánům Perninského dvoru.Toto bych obecně aktuálně doporučil
z lokací pro natáčení, napříč klienty, nejvíce. Můžeme-li ukázat potenciálním zákazníkům, jak bude přibližně vypadat to, co si mohou pořídit, podporuje to jejich jistotu, že nekupují zajíce v pytli. Proto vzorové jednotky, předchozí projetky, showroomy, kanceláře s obdobným vizuálem či i klidně Airbnb jsou aktuálně preferovanou volbou číslo 1 z hlediska lokací.
Po třech proběhlých natáčeních klientka vše odprezentovala jako po másle a za hodinu a půl jsme měli natočeno 9 nových reklamních videí. Po předchozí komunikaci jsme se s klientem domluvili, že tato videa a související grafické bannery budou zaměřené primárně opět investičně. S klientem jsme totiž
v průběhu času také aktivně ladili a zjišťovali, jaké benefity můžeme nabídnout k řešení výzev potenciálních investorů a k zatraktivnění nabídky, proto tématem těchto kreativ byla mimo jiné možnost zajištění kompletní správy krátkodobých pronájmů, vybavení apartmánu na klíč bez dojíždění a samotné propočty odhadovaného výnosu. To bylo velké poučení… Neprodávejme lidem jen čtyři stěny nebo investiční příležitost, prodávejme jim řešení jejich problému, cestu k jejich cílům, benefity, které jsou pro ostatní “moc složité“. Podle toho tvořme nabídku. Skvělou inspirací pro takové přemýšlení je například tato přednáška.
Ze vzniklých kreativ každopádně byly nejúspěšnější dle počtu kontaktů tyto:



A jak to vypadalo číselně? Úsilí, které bylo věnováno doladění nabídky a atraktivitě projektu se v kombinaci se zvolenou komunikací a vizuálem videa vyplatilo. Průměrná cena za získaný kontakt se již nepohybovala nad 1.200 Kč ani nad 500 Kč. Cenu za lead jsme snížili na pouhých 171 Kč v průměru a to bylo bingo. Nízká cena, relevantní kontakty a během měsíce ledna, po 6,5 měsících jsme s klientem dosáhli cílé a ještě ho překonali.
Pokud se chcete inspirovat scénáři, které vygenerovaly tyto výsledky najdete je zde.
Ještě předtím než se koukneme na finální výsledky si ale shrňme, jak vlastně spolupráce s námi probíhá.
A jak to vypadalo číselně? Úsilí, které bylo věnováno doladění nabídky a atraktivitě projektu se v kombinaci se zvolenou komunikací a vizuálem videa vyplatilo. Průměrná cena za získaný kontakt se již nepohybovala nad 1.200 Kč ani nad 500 Kč. Cenu za lead jsme snížili na pouhých 171 Kč v průměru a to bylo bingo. Nízká cena, relevantní kontakty a během měsíce ledna, po 6,5 měsících jsme s klientem dosáhli cílé a ještě ho překonali.
Pokud se chcete inspirovat scénáři, které vygenerovaly tyto výsledky najdete je zde.
Ještě předtím než se koukneme na finální výsledky si ale shrňme, jak vlastně spolupráce
s námi probíhá.
A jak to vypadalo číselně? Úsilí, které bylo věnováno doladění nabídky a atraktivitě projektu se v kombinaci se zvolenou komunikací a vizuálem videa vyplatilo. Průměrná cena za získaný kontakt se již nepohybovala nad 1.200 Kč ani nad 500 Kč. Cenu za lead jsme snížili na pouhých 171 Kč v průměru
a to bylo bingo. Nízká cena, relevantní kontakty a během měsíce ledna, po 6,5 měsících jsme s klientem dosáhli cílé a ještě ho překonali.
Pokud se chcete inspirovat scénáři, které vygenerovaly tyto výsledky najdete je zde.
Ještě předtím než se koukneme na finální výsledky si ale shrňme, jak vlastně spolupráce s námi probíhá.
Jak to celé funguje
Velkou část procesu jsme si již popsali, projeďme to ještě jednou v bodech:
Odsouhlasíme si spolupráci
Nasdílíme si přístupy / vytvoříme reklamní účty
Z naší strany připravíme veškeré návrhy reklamních kreativ a scénáře videí
Přijedeme, natočíme, sestříháme (pouze aktéra si zajišťuje sám klient)
Připravíme veškeré analytické nástroje
Vytvoříme reklamní kampaně na Facebooku, Instagramu a doplňkově i Google a Seznamu
Generujeme kontakty pomocí formulářů na Facebooku a Instagramu
Zasíláme 4 – 9 týdnů dlouhou e-mailovou sekvenci, která dále ohřívá kontakty
Pro maximalizaci relevance provoláváme kontakty
Předáváme relevantní kontakty a pravidelně komunikujeme o úspěšnosti
Zasíláme týdenní shrnutí našich aktivit, výsledků i plánů
Dle zpětné vazby celé kolečko opakujeme a společně kampaně posouváme
A vše ladíme dle potřeby. Takto jsme našim developerským klientům pomohli prodat nemovitosti
za více než 550.000.000 Kč v posledním roce.
Pojďme ale už konečně na…
Velkou část procesu jsme si již popsali, projeďme to ještě jednou v bodech:
Odsouhlasíme si spolupráci
Nasdílíme si přístupy / vytvoříme reklamní účty
Z naší strany připravíme veškeré návrhy reklamních kreativ a scénáře videí
Přijedeme, natočíme, sestříháme (pouze aktéra si zajišťuje sám klient)
Připravíme veškeré analytické nástroje
Vytvoříme reklamní kampaně na Facebooku, Instagramu a doplňkově
i Google a SeznamuGenerujeme kontakty pomocí formulářů na Facebooku a Instagramu
Zasíláme 4 – 9 týdnů dlouhou e-mailovou sekvenci, která dále ohřívá kontakty
Pro maximalizaci relevance provoláváme kontakty
Předáváme relevantní kontakty a pravidelně komunikujeme o úspěšnosti
Zasíláme týdenní shrnutí našich aktivit, výsledků i plánů
Dle zpětné vazby celé kolečko opakujeme
a společně kampaně posouváme
A vše ladíme dle potřeby. Takto jsme našim developerským klientům pomohli prodat nemovitosti
za více než 550.000.000 Kč v posledním roce.
Pojďme ale už konečně na…
Velkou část procesu jsme si již popsali, projeďme to ještě jednou v bodech:
Odsouhlasíme si spolupráci
Nasdílíme si přístupy / vytvoříme reklamní účty
Z naší strany připravíme veškeré návrhy reklamních kreativ a scénáře videí
Přijedeme, natočíme, sestříháme (pouze aktéra si zajišťuje sám klient)
Připravíme veškeré analytické nástroje
Vytvoříme reklamní kampaně na Facebooku, Instagramu a doplňkově i Google a Seznamu
Generujeme kontakty pomocí formulářů na Facebooku a Instagramu
Zasíláme 4 – 9 týdnů dlouhou e-mailovou sekvenci, která dále ohřívá kontakty
Pro maximalizaci relevance provoláváme kontakty
Předáváme relevantní kontakty a pravidelně komunikujeme o úspěšnosti
Zasíláme týdenní shrnutí našich aktivit, výsledků i plánů
Dle zpětné vazby celé kolečko opakujeme a společně kampaně posouváme
A vše ladíme dle potřeby. Takto jsme našim developerským klientům pomohli prodat nemovitosti
za více než 550.000.000 Kč v posledním roce.
Pojďme ale už konečně na…
Konkrétní výsledky💰
Kampaně byly spuštěny 30. 5. 2024
Vygenerovaly celkem 241 kontaktů
Z toho bylo jako relevantních označeno 70, tedy přibližně 29 %
Celkem domluveno 16+ schůzek
K 23. 1. 2025 bylo prodáno 5 apartmánů, v celkové hodnotě přes 36 mil. Kč a ze získaných kontaktů je možno očekávat další prodeje. 2 z těchto prodejů byly dokončeny skrze partnerského tipaře, který reagoval na reklamu. Dále jeden prodej byl realizován díky doporučení jednoho ze zájemců, který vyplnil kontakt.
Celkové náklady za reklamní rozpočty bez DPH
145.988 Kč Facebook a Instagram reklama
22.561 Kč Google reklama
374 Kč Seznam reklama
Pokud by prodával (úspěšně) makléř s provizí i jen 3 %
Náklady celkem bez DPH minimálně 1.080.000 Kč
Nulové vybudované povědomí pro firmu
Žádná vlastní databáze kontaktů
Náklady celkem vč. naší práce bez DPH
Méně než 1/3 potenciálního nákladu na makléře
Mnoho benefitů do budoucna
Kampaně byly spuštěny 30. 5. 2024
Vygenerovaly celkem 241 kontaktů
Z toho bylo jako relevantních označeno 70, tedy přibližně 29 %
Celkem domluveno 16+ schůzek
K 23. 1. 2025 bylo prodáno 5 apartmánů,
v celkové hodnotě přes 36 mil. Kč a ze získaných kontaktů je možno očekávat další prodeje.
2 z těchto prodejů byly dokončeny skrze partnerského tipaře, který reagoval na reklamu. Dále jeden prodej byl realizován díky doporučení jednoho ze zájemců, který vyplnil kontakt.
Celkové náklady za reklamní rozpočty bez DPH
145.988 Kč Facebook a Instagram reklama
22.561 Kč Google reklama
374 Kč Seznam reklama
Pokud by prodával (úspěšně) makléř
s provizí i jen 3 %Náklady celkem bez DPH minimálně 1.080.000 Kč
Nulové vybudované povědomí pro firmu
Žádná vlastní databáze kontaktů
Náklady celkem vč. naší práce bez DPH
Méně než 1/3 potenciálního nákladu na makléře
Mnoho benefitů do budoucna
No a to je vše, dámy
a pánové! 🎊
Máte také zájem o nakopnutí vašeho businessu skrze generování poptávek a nákupů? Rezervujte si nezávaznou 30 min. konzultaci zdarma!
Máte také zájem o nakopnutí vašeho businessu skrze generování poptávek a kontaktů na potenciální zákazníky? Rezervujte si nezávaznou 30 min. konzultaci zdarma!
Máte také zájem o nakopnutí vašeho businessu skrze generování poptávek a kontaktů na potenciální zákazníky? Rezervujte si nezávaznou 30 min. konzultaci zdarma!
Nenabídeme vám 20 let zkušeností, 200 referencí ani stovky milionů v proinvestovaných rozpočtech.
To, co ale nabídneme, je lidskost, velká dávka kreativity a zápal propojený s participací na chodu vašeho businessu!

Jsme váš důvěryhodný realitní partner.
S empatií a péčí vás provedeme celým procesem a zajistíme profesionální výsledky, na které se můžete spolehnout.
Financováno Evropskou unií
– Next Generation EU
Jsme váš důvěryhodný realitní partner.
S empatií a péčí vás provedeme celým procesem a zajistíme profesionální výsledky, na které se můžete spolehnout.
Financováno Evropskou unií
– Next Generation EU
Jsme váš důvěryhodný realitní partner.
S empatií a péčí vás provedeme celým procesem a zajistíme profesionální výsledky, na které se můžete spolehnout.
Financováno Evropskou unií
– Next Generation EU

Mohlo by se hodit
©Copyright 2025